#1 2010-12-14 20:46:02

Sai

Administrator

Zarejestrowany: 2010-12-10
Posty: 52
Punktów :   

Rangi

Rangi Zwykłe

Samica/Samiec Alfa - Opiekunowie każdego ogniwa, do którego przynależą. To dzięki nim istnieje harmonia i spokój. Każde ogniwo ma własną parę Alfa. Jak zostać Alfą? Otóż bardzo prosto. Wystarczy pisać ładne, długie posty, oraz przejść serię szkoleń. (Tylko dla wytrwałych)

Samica/Samiec Alfa
pkt siły: 140
pkt sprytu: 220
pkt życia: 120
pkt Many: 0


Samiec/Samica Beta - Zastępują Alfę, gdy ten zachoruje, lub jest nieobecny w ważnych sprawach związanych z np: Karą, Świętem, wyprawą, lub innymi cechami. Ta para musi być podwładna Alfie, i słuchać. Otrzymać można tą rangę za dobre zasługi między innymi pięknie rozpisywać i ubarwiać swoje wypowiedzi, trzeba także przejść szkolenie.


Samiec/Samica Beta
pkt siły: 135
pkt sprytu: 199
pkt życia: 110
pkt Many: 0


Główny Dowodzący - Zleca różne misje szpiegom, zabójcom oraz wojownikom, by wykonali czarną robotę z ich łap. Wilki te są ulubieńcami Alf, dlatego niektóre stada zamiast Przywódcy Zabójców Nazywają go: ''Strażnikiem Ładu''. Aby otrzymać tą rangę trzeba dobrze sprawować się na forum, oraz przejść serię szkoleń.

Główny Dowodzący:
pkt siły: 120
pkt sprytu: 150
pkt życia: 105
pkt Many: 0


Wojownik - Wykonuje wszystko co rozkaże mu Główny Dowodzący. Jest jakby tylko pionkiem w Stadzie. Porywa i torturuje, potrafi zrobić niemalże wszystko, by wydusić ze swojej ofiary wszystko. Aby otrzymać tę rangę wystarczy tylko złożyć założyć kartę postaci w swoim generatorze, które jest wytłuszczonym drukiem ''Wprowadzenie''.

Wojownik
pkt siły: 100
pkt sprytu: 130
pkt życia: 100
pkt Many: 0


Zwykły Wilk: - Zwierzę, które nie może w zasadzie ani porywać ani uczestniczyć w wyprawach i w zasadzie jego jedyna funkcja to opieka nad szczeniakami.

Zwykły Wilk
pkt siły: 76
pkt sprytu: 100
pkt życia: 93
pkt Many: 0


Dorastający: - Szczeniak, który powoli wkracza w dorosłość stając się nastolatkiem.

Dorastający
pkt siły: 55
pkt sprytu: 70
pkt życia: 72
pkt Many: 0


Szczeniak: - Potomstwo, najmłodszy Członek Enklawy.

Szczeniak
pkt siły: 45
pkt sprytu: 50
pkt życia: 67
pkt Many: 0


Duch - Martwy wilk, którego dusza została przeklęta na wieki, i wędruje beztrosko, wśród najciemniejszych skrawkach krainy. Duch nie ma ani pkt statystyk, ani wyglądu materialnego. Dlatego ustaliliśmy, iż nie będzie on posiadać żadnych pkt ani mocy.

Duch
pkt siły: 0
pkt sprytu: 0
pkt życia: 0
pkt Many: 0


Rangi Specjalne

Mag - Wilk, który posługując się magią potrafi leczyć wszystkie ranne stworzenia ze swojej enklawy. Dzięki magii to właśnie on szykuje różne lecznicze wywary, i cząstką mocy może posługiwać się również w swej obronie. Aby uzyskać tą rangę trzeba przejść przez Szkolenie i Rytułał otrzymania Mocy.

Mag:
pkt siły: 102
pkt sprytu: 140
pkt życia: 100
pkt many: 50


Szpieg - Szpieguje inne stada i donosi o różnych sprawach i zdrajcach. Ciężko go wyczuć. Zwierzę to jest bardzo unikalne, i ciężko je zauważyć. Aby przejść przez tak ciężkie szkolenie musisz najpierw pokazać, że jesteś wart, tej rangi.

Szpieg
pkt siły: 115
pkt sprytu: 126
pkt życia: 100
pkt many: 0


Zabójca - Jest silniejszy od wojownika. To właśnie jemu zleca się brudną robotę, a ten przyjmuje ją bez żadnego sprzeciwu, bowiem śmierć innych to dla niego czysta zabawa.

Zabójca:
pkt siły: 115
pkt sprytu: 130
pkt życia: 104
pkt many: 0


Opiekun Brzasku - Wilk ten potrafi dostrzec wszystko za dnia, świetnie sobie radzi w łowach, jest świetnie wysportowany, dobrze radzi sobie w pojmaniach i zabójstwie. Pilnuje on raczej harmonii, która ma zawitać przez cały dzień aż do zmierzchu. Widzi on przez kąt 360*, więc przed oczami nic nie jest w stanie mu uciec.

Opiekun Brzasku
pkt siły: 99
pkt sprytu: 170
pkt życia: 99
pkt Many: 0


Nocny Łowca - Zwierzę bardzo wyczulone na własny instynkt. Potrafi wyczuć śmierć z kilometra, jest bardzo czujny. Zwierzę to pilnuje Harmonii nocnej wówczas gdy każde stworzenie idzie spać, to on decyduje kto ma przeżyć dzisiejszą noc, a kto nie.

Nocny Łowca
pkt siły: 99
pkt sprytu: 165
pkt życia: 102
pkt Many: 0


Rangi Główne

Książę Wiatru/Księżniczka Śniegu/Książę Wód/Księżniczka Gwiazd - Są oni odpowiedzialni za ład w krainie. Każdy z tych książąt przynależy do jednej Enklawy. Książę wiatru należy do Enklawy Kaszmirowego Wiatru. Posiada on moc panowania nad żywiołem wiatru. Księżniczka Śniegu należy do Enklawy Śnieżnej Zamieci ma ona we władaniu żywioł Zimy -> Śnieg. Książę Wód przynależy do Enklawy Samotnych Łez. Ma on we władaniu żywioł wody. Księżniczka Gwiazd - Przynależy do Enklawy Księżyca i ma ona we władaniu magię nocy. Wszyscy Księża i Księżniczki mają tyle samo w pkt statystyk:

pkt siły: 200
pkt sprytu: 300
pkt życia: 240
pkt Many: 500

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mtaskrypty.pun.pl www.san-news.pun.pl www.pomoc.pun.pl www.sznauceromaniak.pun.pl www.roznezwierzaki.pun.pl